Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2008 13:13 - Мъжът на живота ми
Автор: laura Категория: Тя и той   
Прочетен: 1518 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2008 16:03


Познах веднага, че е той. Помислих си го, още като го видях. Не знам защо се сетих за тази история днес. Много рядко съм се сещала за него оттогава. Но винаги с усмивка и приятно чувство. Беше много хубав, рус с не много дълга къдрава коса. Очите не си ги спомням какви бяха на цвят, в такъв случай сигурно са били кафяви, ако бяха сини щях да ги запомня. Не беше много висок – малко по-висок от мен. Обърна се и ме видя, носеше книги в ръцете си, сигурно беше студент. Подаде ги на приятеля си, за да може да ми помогне. Все пак го попитах, въпреки че видях, че взима мерки. „Става” – отговори ми той. Май преди никой друг не ми беше отговарял така. Останалите казваха просто „Да” или „Добре”.   Защо реших, че е мъжът на живота ми? Стана съвсем импулсивно – това ми хрумна като го видях. Даже не мисля, че става въпрос за влюбване – просто това беше човекът, с когото бих живяла с удоволствие и сигурно бих била щастлива. В цялото му излъчване имаше някаква доброта и интелигентност. С такъв мъж едва ли ще се разправяте за житейски дреболии. Имаше вид точно на широко скроен човек, въпреки момчешкия си изглед. Както казах беше много хубав, но не с оная натрапваща се красота, от която не можеш да откъснеш очи.   И това ми се е случвало – пътувахме служебно с един колега в Северна България и се срещахме с разни наши дистрибутори. И в един град там посещаваме една фирма – говорихме с майката, хубава жена на средна възраст. После дойдоха двамата и сина – по-големият беше много симпатичен, възпитан и доброжелателен. Фактически с него говорихме, но на мен очите ми бяха все в другия. Той беше направо зашеметяващо красив, не можех да отлепя поглед. Приличаше на майка си, чертите не бяха супер правилни, но имаше нещо хищно в изражението, сигурно това го правеше толкова привлекателен. По-скоро приличаше на див, необязден жребец. Виждала съм много красиви мъже, но като че ли този беше най-красивият , може би и заради самочувствието, което си личеше. Добре, че беше и зает с бизнес-делата и едва ли забеляза че го поглеждам отвреме-навреме.   Но да се върна на мъжа на живота ми – той не беше такъв потресаващ красавец. Пък и не е това най-важното. Но усетих, че с такъв човек бих живяла в хармония. Мисля, че и той го усети или поне ме хареса. Друго не си казахме. Само ми помогна – качихме бебешката количка в тролея. Отиде с приятеля си доста напред, но после дойдоха да слязат от вратата, която беше близо до мен. Пак се погледнахме и това беше. Too late ...





Тагове:   Мъжът,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anlov - Естествено,
21.04.2008 20:56
че те е харесал.

Малко тъжни са тия истории.
цитирай
2. laura - Знам :)
22.04.2008 09:10
Само звучи тъжно не знам защо, иначе се сещам с усмивка както казах. :)
цитирай
3. anlov - И аз имам няколко такива...
25.04.2008 17:27
Опитвам се да не съжелявам, няма смисъл.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laura
Категория: Тя и той
Прочетен: 424734
Постинги: 122
Коментари: 474
Гласове: 4822
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930